شعر ودل نوشته

شعر ودل نوشته
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 14214
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مولا تو را می جویم

من آن مرغ شب گردم

كه تنها با خود خويش مي گردم

نه در دشت نه در صحرا كه در خود خود مي گردم

مي خوانم مي خندم من ز اين سوي تنهايي

تا آن سويش مي گردم ودرآنجا،جا پاي تو را مي جويم

جاي آن لحظه كه در خلوت من پا نهادي

واز شوق حضورت هنوز خلوتم لبريز از بوي حضور است

من به خود مي بالم من در خود خويش مي گردم

من در خود خويش هنوز جا پاي تو را مي جويم !!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, توسط منتظران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :